Kochane moje, mam prośbę!

Siema siema siema! Jak tam wakacje? Moje idą pełną parą! Wczoraj miałam pierwszą jazdę samochodem, haha :D Szeleństwo! Co więcej, mam czas by pisać rozdział, więc do niedzieli powinien się pojawić. Wytrzymacie? :)
Mam do was prośbę. Miałam ostatnio problem z aktualizacją konta e-mial na twitterze i w końcu mi je zablokowali. Dzisiaj nareszcie udało mi się coś z tym zrobić, ale niestety straciłam wszystkie osoby, które obserwowałam i wszystkie osoby, które mnie obserwowały :( Smuteczek. Dlatego jeśli chcecie być na bieżąco z tym co dzieje się u mnie, jak idzie pisanie mi rozdziału albo po prostu ze mną popisać, to musicie znowu mnie zaobserwować. Czekam! :)  

7 komentarzy:

  1. kiedy rozdział :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz w świetny sposób. W ciągu kilku godzin przeczytałam wszystkie rozdziały i z niecierpliwością czekam aż pojawią się kolejne. Naprawdę, wielki szacun dziewczyno. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. twój blog został nominowany do Liebster Award, więcej na : http://falszywa-milosc-jb.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ŻYJESZ???!!! Odezwij się, cokolwiek ... ; (

    OdpowiedzUsuń
  5. Ems żyje i ma się dobrze, obiecała ze jak tylko znajdzie chwilę to coś dla nas napisze. Cierpliwości dziewczyny :) / @give_me_peace69


    Ps. Przepraszam, że piszę w twoim imieniu, ale dopóki nie odwiesili Ci tt sama żyłam w takiej 'nieświadomości' i nie lubiłam tego. Tak więc z góry przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże dziewczyny tak mocno was przepraszam... tyle czasu już nic tu nie napisałam i tak na prawde żadne usprawiedliwienie nie jest odpowiednie. Robię wszystko by napisać choć jeden akapit do nowego rozdziału każdego dnia, ale nie zawsze mam czas... Mam nadzieję, że mi wybaczycie, chociaż od was tego noe mam prawa wymagać...

    OdpowiedzUsuń