UGH :(

          Tak, wiem, że dzisiaj jest niedziela i powinien pojawić się nowy rozdział... 
         Przepraszam was bardzo, ale nie obiecuję, że na dzisiaj się wyrobię... Nie pisałam wam tego, ale miałam awarię laptopa i przez to straciłam wszystkie napisane rozdziały... Jestem teraz z nimi na bieżąco i w tym tygodniu po prostu nie miałam czasu :( Postaram go dokończyć i dodać jeszcze tego dnia, ale nic nie obiecuję. Przepraszam was jeszcze raz. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i uzbroicie się w cierpliwość. 

          Macie jakieś pytania? Jakiekolwiek dotyczące kolejnych rozdziałów, bohaterów, czy chociażby mnie? Walcie śmiało!

Kocham was mocnomocnomocno!
eM's x

21 komentarzy:

  1. Oj nie ma sprawy na twoje rozdziały zawsze będę czekać ♥. O 5 rano wyjeżdżam do Włoch wiec najprawdopodobniej przeczytam go jak wrócę ale i tak czekam !.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko w porządku, nie masz za co przepraszać, przecież każdemu się zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrobisz się na dzisiaj/rano? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie przejmuj się :) Poczekam tyle ile będzie trzeba :)
    Pozdrawiam Asiek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Awarii laptopa się nie wybiera, zdarza się. :) Taka już ta złośliwość przedmiotów martwych. Poczekamy ile będzie trzeba. Powodzenia!
    xx. Joie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będzie roozdzial ? ; c

    OdpowiedzUsuń
  7. ej a jak będzie niedziela (18 maja) to wstawisz 2 rozdziały ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba mnie trochę przeceniasz... nie bez powodu pisałam, że nie mam czasu.

      Usuń
    2. BĘDZIE DZIŚ NOWY ROZDZIAŁ ?:)

      Usuń
  8. Nie wierzę... Nie zdążyłaś zacząć opowiadania, a już się nie wyrabiasz?! Zawsze zgrywasz z siebie ofiarę, bo coś ci nagle "wchodzi w drogę". Po co w ogóle zaczynasz publikować, obiecujesz, że rozdziały będą pojawiały się co tydzień, skoro NIGDY tego się nie trzymasz?! Ile razy jeszcze będziesz miała swoje "życiowe problemy" z laptopem, szkołą, brakiem czasu itp?! Jakie jeszcze wymówki dla nas wymyślisz? A może znowu zawiesisz i po jakimś czasie zrobisz "wielki powrót" oczekując, że wszyscy ciebie na nowo pokochają? JESTEŚ JEDNĄ WIELKĄ NIEODPOWIEDZIALNĄ ŻENADĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ci się nie podoba to kiedy do daje rozdzialy to nie czytaj tego bloga. to jest jej sprawa jakie ma problemy, a nie wierze ze twoje zycie jest tak bezproblemowe ze na wszystko masz czas . poza tym najlepiej oceniac kogos z anonima c'nie . to ty jesteś zalosna . pozdrawiam i zycze miłego dnia xd

      Usuń
    2. Do "Anonimowy":
      Rozumiem, że mam odpowiedzieć na te pytania, tak?
      1. Tak, już na początku tego opowiadania się nie wyrabiam. Nic na to nie poradzę.
      2. Publikuję, ponieważ robię to dla moich czytelniczek, które mnie o to prosiły. Nie obiecywałam, że rozdziały będą pojawiały się co tydzień. Tylko zapowiedziałam, a to jest różnica. Jestem tylko człowiekiem, a nie super bohaterką. Zdarzają mi się poślizgi.
      3. Nie wiem ile razy będę miała swoje "życiowe problemy". Cóż, poza opowiadaniem mam swoje realne życie i nigdy nie wiadomo co się w nim wydarzy.
      4. Jakie wymówki WYMYŚLĘ?! Żadna moja wymówka nie jest wymyślona. Jestem szczerą osobą.
      5. Tego czy zawieszę to opowiadanie to nie mam pojęcia. Nie, wróć... NIE ZAWIESZĘ! Jeśli już to ostrzegę, że rozdziały będą pojawiały się rzadziej z jakiegoś konkretnego powodu typu: nauka, zawody, wakacje, złe wydarzenia. Nie oczekuję od was miłości. Nie jestem tutaj od kochania tylko publikowania.
      Mam nadzieję, że moje odpowiedzi ciebie zadowoliły. Cóż.. A jeśli nie to trudno.
      Pozdrawiam,
      Jedna Wielka Nieodpowiedzialna Żenada (eM's) xxx

      Do "Angel ika":
      dziękuję, że stanęłaś w mojej obronie, ale nie chcę byś zakrzątała sobie głowę odważnymi anonimkami :) ja też nie mam zamiaru się tym przejmować. ktoś chciał się wyżyć, to się wyżył, a ja i tak będę robić swoje :)
      miłego dnia! xxx

      Usuń
    3. polakowi dogodzić …

      Usuń
  9. Około której do dasz rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem. wieczorem. możliwe, że późnym wieczorem.

      Usuń
  10. Jutro, wieczorem, późnym wieczorem .... jest 24.27 więc już poniedziałek, chyba przegapiłas wieczór nawet ten późny :/ mam tylko jedną prośbę, bo naprawdę rozumiem że masz swoje życie i wiele spraw na głowie, ale proszę nie mów że dodasz rozdział jeżeli tego nie robisz. Proszę tylko o to, nic więcej. Poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy dodasz ten rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie będę pytać czy dziś, ale czy chociaż w tym tygodniu i przed niedzielą?

    OdpowiedzUsuń